-
Kommunens registrering og videregivelse af oplysninger
Kommunen registrerer de modtagne oplysninger og videregiver oplysningerne til andre offentlige myndigheder, private virksomheder m.fl., der har lovmæssigt krav på oplysningerne eller samarbejde med kommunen. Kommunen sletter oplysningerne, når opbevaringspligten udløber og et eventuelt arkiveringskrav er opfyldt. Når oplysningerne er arkiveret eller slettet, har kommunen ikke længere adgang til dem.
Du har ret til at vide, hvilke oplysninger kommunen har om dig, og du kan kræve forkerte oplysninger rettet eller slettet. -
Har du spørgsmål til persondatabehandlingen, kan du kontakte vores databeskyttelsesrådgiver
Telefon 79 96 60 34
Send Digital Post til Databeskyttelsesrådgiver som borger
Send Digital Post til Databeskyttelsesrådgiver som virksomhedKommunens Databeskyttelsesrådgiver
Du kan kontakte databeskyttelsesrådgiveren om dine rettigheder i henhold til databeskyttelseslovgivningen. Du har ret til at klage til Datatilsynet over kommunens behandling af dine personoplysninger. På www.datatilsynet.dk kan du læse mere om databeskyttelsesrådgiverens rolle.
Gem forløbet til genoptagelse
Gem forløbet til genoptagelseDer er problemer
Info
Her kan du evaluere din forenings § 17 eller § 18 tilskudForløbsbeskrivelse
For gennemførelse af forløbet skal du:- udfylde og kontrollere de nødvendige oplysninger
- underskrive med MitID, hvorved din evaluering bliver sendt til kommunen.