-
Kommunens registrering og videregivelse af oplysninger
Kommunen registrerer de modtagne oplysninger og videregiver oplysningerne til andre offentlige myndigheder, private virksomheder m.fl., der har lovmæssigt krav på oplysningerne eller samarbejde med kommunen. Kommunen sletter oplysningerne, når opbevaringspligten udløber og et eventuelt arkiveringskrav er opfyldt. Når oplysningerne er arkiveret eller slettet, har kommunen ikke længere adgang til dem.
Du har ret til at vide, hvilke oplysninger kommunen har om dig, og du kan kræve forkerte oplysninger rettet eller slettet. -
Har du spørgsmål til persondatabehandlingen, kan du kontakte vores databeskyttelsesrådgiver
Telefon 79 96 60 34
Send Digital Post til Databeskyttelsesrådgiver som borger
Send Digital Post til Databeskyttelsesrådgiver som virksomhedKommunens Databeskyttelsesrådgiver
Du kan kontakte databeskyttelsesrådgiveren om dine rettigheder i henhold til databeskyttelseslovgivningen. Du har ret til at klage til Datatilsynet over kommunens behandling af dine personoplysninger. På www.datatilsynet.dk kan du læse mere om databeskyttelsesrådgiverens rolle.
Gem forløbet til genoptagelse
Gem forløbet til genoptagelseDer er problemer
Info
Visse punkter i ansøgningsskemaet kan først udfyldes, når placeringen af anlægget ligger helt fast, og når forundersøgelserne er gennemført. Det vil derfor være hensigtsmæssigt at kontakte en kloakmester, som kan være behjælpelig med denne del. Kloakmesteren kan ligeledes oplyse om anlæggets dimensioner samt udarbejde kloak- og oversigtsplan.Sagsbehandling
For at opnå en hurtig sagsbehandling er det vigtigt, at samtlige oplysninger fremgår af ansøgningen og kloak- og oversigtsplaner udarbejdes korrekt.
Andet
Hvis der forekommer andet spildevand end husspildevand og regnvand (processpildevand) fra ejendommen, vedlægges en beskrivelse af, hvorledes dette håndteres.
Hvis ejendommen ligger indenfor et OSD (område med særlige drikkevandsinteresser) skal kommunen kontaktes. OSD kan ses på hjemmesiden: http://kort.arealinfo.dk/.
Hvis der er spørgsmål til udfyldelse af denne ansøgning, kan Vejen Kommunes Teknik- og Miljøafdeling kontaktes på tlf.nr.: 79 96 50 00 ellers på e-mail: teknik@vejen.dk.
Ansøgningsskemaet sendes til Vejen Kommune, Teknik og Miljø, Rådhuspassagen 3, 6600 Vejen eller teknik@vejen.dk.