-
-
Har du spørgsmål til persondatabehandlingen, kan du kontakte vores databeskyttelsesrådgiver
Databeskyttelsesrådgiver
Torben Hedegaard Hansen
99172017
databeskyttelse@thisted.dk
Du kan kontakte databeskyttelsesrådgiver, Torben Hedegaard Hansen på mail databeskyttelse@thisted.dk, om dine rettigheder i henhold til databeskyttelseslovgivningen. Du har ret til at klage til Datatilsynet over kommunens behandling af dine personlige oplysninger. Du kan læse mere om databeskyttelsesrådgiverens rolle på Datatilsynets hjemmeside.
Thisted Kommune sletter oplysningerne, når opbevaringspligten udløber, og et eventuelt arkiveringskrav er opfyldt. Når oplysningerne er arkiveret eller slettet, har Thisted Kommune ikke længere adgang til dem.
Du kan læse mere her:
https://www.thisted.dk/OmKommunen/Databeskyttelse.aspx -
Du kan kontakte databeskyttelsesrådgiver, Torben Hedegaard Hansen på mail databeskyttelse@thisted.dk, om dine rettigheder i henhold til databeskyttelseslovgivningen. Du har ret til at klage til Datatilsynet over kommunens behandling af dine personlige oplysninger. Du kan læse mere om databeskyttelsesrådgiverens rolle på Datatilsynets hjemmeside.
Thisted Kommune sletter oplysningerne, når opbevaringspligten udløber, og et eventuelt arkiveringskrav er opfyldt. Når oplysningerne er arkiveret eller slettet, har Thisted Kommune ikke længere adgang til dem.
Du kan læse mere her:
https://thisted.dk/om-kommunen/databeskyttelse
Gem forløbet til genoptagelse
Gem forløbet til genoptagelseDer er problemer
Info
Oplysninger om oprettelse af klageDu kan klage til Beboerklagenævnet, ved at udfylde følgende digitale selvbetjeningsløsning.
Beboerklagenævnet kan træffe afgørelse i tvister (uenigheder) mellem lejere og udlejere i almene boliger, jf. almenlejeloven. Når du opretter din klage, kan du udelukkende klage over et emne. Hvis din klage vedrører flere forhold, må du vælge det emne klagen primært vedrører og nævne de øvrige forhold i selve klagebrevet.
Høring
Når du har indbragt en sag, vil dine synspunkter blive sendt i høring hos sagens anden part, som har mulighed for at komme med sine synspunkter. Fremkommer der nyt, vil du også blive hørt igen. Sagen bliver først behandlet i nævnet, når parterne ikke kommer med mere nyt i sagen.
Vedhæftning af bilag
For at kunne behandle klagerne så hurtigt som muligt, er det vigtigt, at du får vedhæftet alt relevant dokumentation sammen med din klage. Du skal herudover være opmærksom på, at din lejekontrakt altid skal vedlægges, og der skal altid vedhæftes et egentligt klagebrev.